tisdag 22 december 2009

Julen inte bara glädje.

3eae6c28f066c822.jpg


En o en annan tår rinner från mina kinder också.


Idag har varit en jobbig dag, både på jobb och inom mig. Känner mig helt slut. stress på jobbet, ingen lunch och övertid. Lite känsloladdat på jobbet med. Märks att det skärs ner o att folk är stressade och trötta!


Fick dra en lögn för pappa med, att boka om att vi ej ses på Julafton. Han blev besviken att jag inte kommer på hans födelsedag imorgon med men jag hinner verkligen inte och jag sa det med. att jag skulle planera och fixa allt inför julen.


Mamma vill ej träffa honom på Julafton. Annars vad de tänkt från början att båda skulle komma hit på julafton men det blev för jobbigt för mamma. Så jag valde att ha mamma här på julafton och pappa får komma på juldagen!


Ikväll har sötis o jag handlat de sista julklapparna och all julmat är hemma nu. Imorgon är det laga mat som gäller...och köpa hundmat..julklapp till Tove :)


Mitt humör sviktar gråter mest och önskar mig en lugn jul. Sen hoppas jag att vi får huset!! Har höjt budet idag! 975 000..de skulle fundera på det imorgon och skulle återkomma då.


Kenny, Jag älskar dig!

*poff*









2 kommentarer:

  1. skickar en kram- nej det är verkligen inte bara glädje på julen! :(

    håller tummarna för er, är det fler som budar? huset är underbart fint, hoppas så att ni får det!!

    är ledig mån-ons nästa vecka, hur har du det då? kram

    SvaraRadera
  2. Skickar dig också en kram och till din familj!
    Det är fler som tittat! Men bara vi som budat, vi fick motbud.
    Tack för din omtanke!
    Ledig måndag, har bara banken inplanerad då så då kan jag höra av mig efter där..

    SvaraRadera