fredag 15 januari 2010

Jag är så glad!

Inte långt kvar nu!

På måndag ska vi träffa husägaren och en värmenisse från Redmos som ska kolla in huset och se vad vi behöver för värmekällla. Ska bli intressant! Om vi ha tur så kan de kanske beställa (om de behöver beställa) värmepumpen direkt nu så det börjas direkt 1 Feb. Då sparar vi 2 veckor.

Det blir luft/vatten.

Kamin funderar vi köpa till nästa vinter om det behövs.

Kom på nu att vårt hus är stort, hela 240kvm med källaren inräknad. Shit! Drömmen har slagit in. Stort hus har jag önskat mig...Nu önskar jag mig en hund till sommaren och en bebis. Kenny!!! ;) Han önskar sig också kan jag lova. Han blir en helt annan människa när vi Umgås med Giselas barn. Tack Gisela, du har underbara ungar!

Nu blir det fredagsmyyyys. Men inte i detta råttboet, utan det blir kaffe och kaka som Kenny har köpt med sig hem...

*poff*








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar