tisdag 9 februari 2010

Till helgen!

Då flyttar vi in i vårt fina hus. :)

På torsdag ska de börja byta panna. Skönt att det äntligen blir gjort.

Hoppas på ett lungt snöande, ingen storm vill vi ha!

Söker gardiner....6 par, till sovrummet med 2 fönster, rummet går i lila. Gästrummet med 2 fönster, rummet går i rosa och till målarrummet, rummet går i rött. Har till vardagsummet, limegröna i linne som jag köpt på La Redoute för många årsen. I hallen har jag satt upp vita med knytband upptill från Ellos. I köket ska jag bara ha en enkel kappa som svärmor fixar. Hade ett par liggandes som vi ska göra om till en hissgardin fast utan hiss så det ska bli ett slät kappa.

Tipsa mig gärna om gardiner....

*poff*


2 kommentarer:

  1. bara tre dagar kvar!! :D

    hittade du några gardiner på tradera? kram

    SvaraRadera
  2. Nä hittade inga där men på Åhlèns idag. 99kr längden, tyckte jag var billigt!

    SvaraRadera