torsdag 11 mars 2010

Kanske skulle man berätta lite ur sitt liv?

Intressant?

Bloggar mesta dels om inredning och prylar jag tycker om.

Stolt ägare av en gammal lanthandel från 1936.

Jobbar med helt underbara människor. Idag har jag varit hos en dam som älskar att handla på Maxi. Hela köksbordet var fullt av varor när jag kom dit.. Haha! Nej men äldre människor är goa i boet. Har jobbat ikväll till kl 21.

Äter chips från Hemköp, 10kr påsen- Fynd!

Dricker te i min ensamhet, Tove tittar på mig och vill ha mer chips.

Kenny är på Harrys ikväll med Dressmann. Invigning idag i Kalles krona.

Pappa ringde från sin mobil idag. Han har skaffat sin första nu vid 60årsålder! Yeää! Ska sms han Godnatt nu...hihi. Vi har typ nog aldrig sagt detta till varandra någongång. För vi umgås aldrig den tid på dygnet...hihi... :)

Jävligt glad att jag lärt känna honom på senare år...Vi har så mkt gemensamt och pratar i stort sätt om allt när vi ses. 1 gång i månaden sådär brukar det bli.

Har varit hos mamma 2 ggr denna veckan igår senast. Tog med mig för små kläder hem. Så nu måste jag förnya hennes garderob.

Tja..borde lägga mig nu, ska upp 5.50...

*poff*













1 kommentar:

  1. kul att du skriver lite personligt ibland ;) puss

    SvaraRadera