fredag 29 oktober 2010

Är numera i målartagen...



Ledig heeeela dagen...

Kenny jobbar heeeela dagen..

Jag ska måla heeeeela dagen...

Nyss vaknat, ätit frukost med husse innan han for..

Murre ute, hunden nedanför trappen och piper, - kom då! stå ej där nere.
Tove springer upp för den hala vita trappan och lägger huvudet i mitt knä...smeker henne bakom öronen och ge henne en puss på nosen.

Jag sitter på övervåningen, vid sekretären o har börjat måla på änglar...Änglar som man kan hänga i granen...det börjar närma sig jul och jag är i målrtagen.

*poff*

2 kommentarer:

  1. Visst är det kul att måla, jag är också just nu inne i ängla-svängen..
    Skulle bara säga till dej att på Blomsterlandet har dom små änglar för 14.90/st dom liknar dom som du gör att hänga i granen men dessa sitter på en pinne som man kan ge bort i en blomma t.ex....
    Trevlig helg Evis

    SvaraRadera
  2. :) dit måste jag! tack för tipset!

    SvaraRadera