söndag 21 november 2010

Söndag






Söndagen vaknade kl halv tolv sen blev det frukost framför Myteriet om Bounty på tv4 film.
Plocka undan från igår och tar lite kort på hemmet just nu, igår putsade jag alla fönster på nedervåningen och satte upp julgardiner, nästa vecka är det ju 1a advent o vill inte håll på med allt pynt då. För jag älskar tomtar och vår jul börjar då...hela dec njuter vi av tomtar :)
Tack underbara vänner för middagen o kvällen/natten igår..det var mkt trevligt att chilla.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på...
Skönt att bara vara med Husse o djuren hemma.
Dimman täcker hela Måstad o det är 5° ute och 22° inne.
Murrekatt sitter i storarumsfönstret, under är elementet o han älskar värmen.
Tove på golvet nedanför divanen.
Husse ligger i soffan, på sig har han sina svarta myssisar, fårskinstofflorna och myskoftan. ;)
Själv är jag blå från topp till tå. Har fått ett djävulskt blåmärke i stjärten sen jag ramlade..

Kaffe och polarbröd för sista guldpengarna.

Kanske bör vi slänga alla sopor som just nu har kommit till steg 2. Steg 1 var alla sopor i hallen, steg 2 alla i lillbilen, steg 3 åka o slänga allt i Tving Tempo miljöstation...

Svärmor- tack för den fina Kaktusen, den blommar så fint just nu...

*poff*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar