torsdag 30 december 2010

Dagen är bättre

Skönt att vakna runt 10 utan mobilalarm! Annars brukar jag tvingas upp 05.45.

Dricker kaffe, varmt rykande kaffe ur en vit kopp med röda hjärtan på. Åt 2 lantbrödsskivor med kalles kaviar på och en liten röd skål med filmjölk. Gott! Filen alltså..

Idag är det 13.30-22 arbetspass som gäller....det låter som en evighet men kan säga när man är på jobbet så trivs man med det..o tiden går i raketfart....

Kollar in massagekurer:


Kanske vore en bra start på ny året 2011. Kan säga att min kropp längtar efter det...Man är ju stel som ett järnrör.

Nu har jag redat upp lite, det enda jag har på trygghansa är Olycksfallförsäkring, försäkringen på mig själv...

Läste helt fel i mina papper med mina trött ögon igårkväll.., hemförsäkringen står ju i Folksam...får bli ett samtal dit...

*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar