onsdag 29 december 2010

Idag är jag bara så irriterad på allt...

PMS tar död på mig av irritation!

Irriterad av min trötthet i kroppen, irriterad över att nästa elräkning kommer vara skyhög, undrar om man får råd att betala den?! har aldrig lagt undan en räkning, hoppas att inte behöva det! Vet att den kommer nog ligga på ca 6000kr nästa mån..det är ju den kallaste vintern på 150år eller nått. Sen vet jag att jag har räkningar som försäkring av mig själv på en tusing, hemförsäkring som är konstigt för är inte husförsäkring samma som hemförsäkring?! fattar noll..kan vara så att vi betalt 2 husförsäkringar i ett år utan att veta om det...trodde den ena försäkringen skrivs av när man binder med ett nytt bolag...för så har det alltid fungerat innan...att försäkringsbolaget gör det åt en..men det verkar inte som det har hänt här...eller ska man betala 0lyckfallsförsäkring 1000 kr vuxen/år + hemförsäkring 1500kr/år Trygghansa+ husförsäkring 450kr per månad ggr 12= 5400kr per år.. Vesta, jäkla mkt försäkringar hit o dit...o bilarna

Pizzan gjorde oss skitnödiga!

Nu sova o reda ut all skit imorgon för nu orkar jag inte ett piss mer idag!

*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar