tisdag 18 januari 2011

Arbetsrummet ska målas om..




De beiga väggarna ska bli vita, vill ha en ljusare känsla..

Husse hade redan börjat måla när jag kom hem fr jobbet idag, färgen har tagit slut med så nu är han o köper mer.
Måste målas minst 2ggr, just för det är en mörkare färg vi ska måla över.

Fundera på att klicka hem lite möbler från IKEA nu. Har fått mitt IKEA kort nu :) Så man kan shoppa direkt från hemsidan. Det tycker jag är skönt och inte det minsta bök.

Det blir skrivbordet jag bloggade om innan och 2 av dessa hyllor:



Endast 199kr från IKEA, har 2 sen innan o ska köpa 2 till.

Så på fondväggen som går i rostrött ska dessa 4 stå på rad sen kommer vi fylla dessa med böcker. Har massa böcker som ligger i bananlådor för tillfället.

Då vi var på IKEA i förra veckan och kollade in möblerna som vi kan tänkas ha så köpte jag lite vårlökar med, de har slagit ut nu.
I sovrummet har vi pärlhyacinter:


*poff*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar