tisdag 26 april 2011

Hammock/solstolar..

Många tusen delar...


Kenny kommer från jobbet :)  

Jag läser instruktionen

"Jag kan flyga, jag är inte rädd" Patricia visar hur.. ;)

Byggarbete pågår...


Kenny provligger solstolarna, som jag och Patricia har hämtat idag från http://www.bromollamobler.se/

Ojdå! här tippade vi hela hammocken, därför suddig bild...

Patricia provsitter och pratar med sin mor...


Tulpaner från trädgården..


Patricia busar ;)

Tove busar...

Murre jagar något... 

undra, vad han jagar??



men jag räddade honom.. :) han fick leva...men man vet ju aldrig när Murre hittar den igen...
*poff*

2 kommentarer:

  1. nice med hammock & solstolar! blir nog en underbar sommar, visst är det härligt med egen tomt :D
    kram

    SvaraRadera
  2. Det är underbart, känner mig lyckligt lottad! Finns ju så många människor som inte ens kan gå ut...

    SvaraRadera