onsdag 20 april 2011

Jag tror att jag fått vinterkräksjukan

Började med att jag mådde illla på morgonen, tänkte inte mer på det för jag brukar göra det ibland. Jobbade fram till lunch. Bötjade kallsvettas o få värk i händer o ben...brukar jag få vid PMS, värk... Men illamåendet gick ej över. Bad att få gå hem. Kände mig sjukt trött..orkade knappt köra hem av trötthet. Sen sov jag o sen kom det, upp o ner i 4 timmar. Sen pallade inte min kropp att ligga med...av värk. mådde illa tills jag kunde spy efter 4h. Svimmade, tur Kenny var hemma o fångade upp mig. Han sa att jag höll på att kvävas o fångade upp mig o tryckte på bröstkorgen....o ropade mitt namn...så söt han :) Nu efter en timme mår jag hyfsat, lika blek som min vita topp, värk i benen men skönt att slippa illamåendet iallafall..
Nu törstig!

Undra vem som smittat mig?

*poff*

1 kommentar:

  1. Men vännen min ush va hemskt :( hoppas du mår bättre. Tur Kenny va hemma då. Bamse Kramis

    SvaraRadera