onsdag 13 april 2011

Min älskling fick jobbet!

I Maj börjar han på nya jobbet! Ett stort Grattis till dig min prins, du är "Canon" som din mamma skrev på facebook:

Överraskade med blommor :) 

Annars under dagen så jobbade jag under fm och hade APM på em.
Fick min semester beviljad som jag ville ha: tidig, var egentligen uppsatt på sen från början med tidig tycker jag är perfekt. Men nu spelar det egentligen ingen roll för sötis får kanske ingen.
27Juni tom 17Juli blir det iallafall. 
Ikväll blir det kvällsjobb 13-22, planeringsdag i Wachtm. Enbart vikarie och tim men vi bukar klara det galant så är inte speciellt orolig, bra planering med känns tryggt.
Ledig på fredag, anticimex kommer kl 9-11 pga vi bytt försäkringsbolag och måste gå igenom huset igen för att försäkringen ska gälla.
Byte till sommarhjulen på bilen kl halv fyra. Skönt med en ledig dag.
Ledig till helgen, inget planerat.
18e April, störst chans att bli gravid.
Påskveckan: Jobbar hela påsken.
Ledig hela valborg, fest hos grannen och brasa hemma. Kenny o jag är visst lediga tillsammans en hel helg.
12e Maj: medarb. samtal med chefen, efter 2 år..
19e Maj Procap. utb
23e Maj jag o mamma till tandläkaren
24e maj sista APM
26e Maj saltö sand grillning med jobbet och klint...
16 Juni Aspö med jobbet..
*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar