torsdag 6 oktober 2011

Nu är jag redo för att måla igen..

Förra vintern blev jag inte klar med målandet p.g.a att jag kände att Sonja inte mådde så bra så slutade jag bränna för hon kunde knappt gå till lokalen.
Jag sökte på henne på www.hitta.se men fann henne inte..min tanke i vintras var att hon måste vara riktigt sjuk, hon magrade så fort.

Ringde numera kursledaren Karin som tagit över och hon berättade igår att hon hade gått bort i cancer i sommar. :(

Så tråkigt! Jag ser henne i huvudet och hennes lilla dvärgpudel hon alltid hade med sig. Känner enorm saknad. Hon var en snäll kvinna.

Karin tog vänligt emot mig o sa att jag är välkommen och bränna när jag vill.

Så nu ska jag börja igen, känner mig riktigt sugen! Var på leksakshuset går och där fanns fina tomtar som väntade på mig. hihi.

Målarrummet är klart inrett. 
Skrivbordet från IKEA 



Målat väggarna vita, hyllan från IKEA i björk men har målat den i vitt.
Tomtar som väntar på sin tur...

på rad..
skrivit ut lite julbilder, som ska bli mallar...



i lådorna, enbart penslar, porslin, oljor m.m...

*poff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar