lördag 26 maj 2012

Jag börjar nog bli vuxen

Jag vaknar så tidigt på morgonen och är pigg!  Kl 06.30..

Tog energin till att putsa 4 fönster, alla 4 sidor x 4, yeää jag är vuxen, jag putsar fönster och tänker dessutom på att vädret är perfekt för det, mulet!

Jag använde:


Fönsterputs
Fönsterdukar
30kr

Klart! Lätt som en plätt!

Sen satte jag upp gardiner:



Kanallängd Sara, 2-pack

billiga- 98kr

finns i flera färger



Sen efter detta så tog jag mig en runda i trädgården med en kopp kaffe och tog lite kort på blommorna...

Jag älskar mina blommor, tänk vilken lycka och se att en ny blomma slagit ut över natten, man blir så glad.. :D

Murre på granntomten..

syrenerna blommar





pion knoppar

och blad..



inatt slog Vallmon ut...











*poff*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar