tisdag 17 juli 2012

Det här med att semestern är slut..

blir lite deppigt, tråkigt...men samtidigt skönt att komma in i rutin igen, varje år tänker jag att det kanske är dags att söka annat, men vad?? är alltid svaret... men man kommer in i det ganska fort..den jobbigaste känslan är osäkerhet, känslan att vara ny igen men vet att jag fixar det, tycker det är ju trevligt att träffa människor men avskyr sjukdomsprat..."tycka synd om syndromet"som många verkar ha fastnat i, skriker av uppmärksamhet! det negativa som tynger ner alla psykiskt är jobbigt!

Hoppas på en positiv dag imorgon!

Redo för jobb, här kommer jag! Ledig till helgen, söker minsta ledig tid i vardagen, ser fram emot framtiden!

Sms, kom!, sms, kom!, så jag kan planera mitt liv!

*poff*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar