onsdag 25 juli 2012

Idag har varit en händelserik dag...

Började med att jag gick upp tidigt, duschade och tänkte att jag blir säkert inringd nu på morgonen, för har ej fått ngt sms om jobbdagen men de hade inget idag och mina nerver klarar inte  av att vänta på en kväll i flera timmar så jag tog - tid, vill säga att jag jobbar in 8h en annan dag då jag känner för det...skönt med sådan frihet som man har i resursteamet, man måste få ihop ca 164h på en månad för en heltid...

Så jag surfade runt på FB och såg att Sara från Värmland hade skrivit ett inlägg, frågade om vi kunde luncha på Dragsö Camping, så glad jag blev..Ja!!! klart så spontant så träffades vi. Hon, hennes man och deras son Aron, ljuvligt!.

Vi sågs sist 2009. Men kändes nästan som igår, så naturligt möte. Sådan saknad...underbart!  :)



:) :)

efter detta underbara möte så åkte jag till stan och shoppade loss lite, kläder både på REA och baskläder till jobbet....schampoo, smycken, nya glas...träffade på Jenny och vi gick runt en runda med. Träffade på Anna B. Pratade även lite med henne. Kul, en mkt social dag..  :)

Sen runt halv sex så åkte jag ut till sötis på hans jobb.... Vi åkte till stan och tog en Pizza innnan hemfärd...i mercan ;) ;) ;)




Kanske blir det vår sommarbil? ;)


*poff*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar