måndag 20 augusti 2012

Har fått höra att jag är en materialist!

Om man läser min blogg och tror att jag shoppar alllt här så är det en bluff!

Men ja visst jag erkänner gillar gamla ting!
Jag gillar och kan bli förälskad i en gammal sliten kruka från loppis som jag fyndat för 10 kr.

Men livet cirkulerar inte enbart av det!

Det som betyder mest i mitt liv är kärlek och vänner.

Jag hade lätt klarat mig utan "prylar" och "bilar" ;) men väljer att lägga lönen just på en bil.

Jag är inte heller rik som jag påstas vara!

Köpte ett hus på landet under miljonen, vi var 2 som köpte och ja vi har ett huslån. Vi betalar av lånet för 3500kr i mån.

Skulder över öronen som jag anses ha! Är ej sant!

Men tro  är ju en tro!

Bättre att veta, istället för att sprida rykten som ej är sanna!

Tråkigt!

*poff*














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar