måndag 29 mars 2010

Tänker på hur livet har förändrats på de sista åren.

Är glad att jag fann kärleken tidigt i mitt liv.

Vissa saker är tråkigt men har gått vidare nu...6 år har gått, fick nog. Meningen är väll att man ska le till livet och inte tvärtom?

Men för 2 årsen fick mamma alzeimers, 1 år sen jag fick henne att flytta från sin syrra till Ekliden. Någon månad sen jag fick reda på att min pappa är mer sjuk, njurfunktionen är minimal. Han har ätit litium sen han var tonåring, nu har njurarna tagit stryk av det och han har dödsångest.

Är glad att jag haft lite egentid med de båda. Min pappa och jag står varandra mkt nära nu. Mamma går ju sådär men har ju förståelse för hennes sjukdom.

Livet är ju som det är, älskar min svärmor..

Snart kommer de, till påsk ska vi har fest här hemma. Är kul att ha plats nu. Vi blir 7 vid påsk. Ska laga påskbuffè har jag tänkt. Får hälsa på mina föräldrar innan påskafton.

Ibland kan jag bli avunsjuk på alla människor som ska umgås med sina föräldrar och syskon, att bli ompysslad liksom....men som sagt jag älskar min svärmor och "man" jättemycket. ;)

*poff*














1 kommentar:

  1. Livet är inte lätt alltid, skönt att du gått vidare och att du har Kenny, och bra kontakt med din Pappa och Mamma, tråkigt att dom är sjuka...Du är stark Yvonne.. har ordnat ditt liv på ett bra sätt och du trivs med det ,du är ung och har livet framför dej, hoppas det förblir så...Många kramar Evis

    SvaraRadera