lördag 29 oktober 2011

Är det inte det ena så är det: Det andra..

Jag tror jag har fått magkatarr! Eller mina kära kollegor tror det och tipsade mig om:
1 om dan i en vecka ska jag testa nu och se om det hjälper-hoppas.

Har ett tag nu känt att det bränner i magen och värker i korsryggen...typ i en mån fram och tillbaka och de senaste dagarna hela tiden. Men man tror ju att det går över. 

Kan bero på stress ex...men jag har ej stressat....

Min mage har jag alltid haft problem med, ser gravid ut för det mesta....

Har matsmälltningsmedicin vid behov..

Vad skönt att man har en blogg, så man kan gnälla av sig!
Så slipper man prata om sina "sjukdommar" till allt o alla, räcker att vt på jobbet gör det. ;)

Idag blir det fiskbullar-har ingen vidare matlust.

Igår var en mycket trevlig kväll med kära kollegor, så kul att träffas Privat utan jobbsnack! Blev "kängru" (oxfilè) + ett glas surt, rött vin+ irish coffee.  
Sen gick vi vidare till Stars and...Stripes...och träffade på lite nytt folk..alltid trevligt... ;)

Bilder från fred:

Osminkad

Sminkad

Påklädd..
sen ändrade jag tröja i sista sek..men kort kjol blev det ;)

Härliga kollegor:
Anette, Ing-Marie, Helèn och Henrik

Karolina

Gunilla, Jimmy och Dennis

Jenny som var i bokningen innan var oxå med...

I väntan på mat...kan bli drygt...hehe


Dennis äter vitlöksbröd..


Partypinglan Marie


Linda

Detta åt jag med potatisgratäng.

-----------------------------

Nu går mina ögon i kors efter jobbdag...

Soffläge!

Skönt med 1h extra sömn inatt.

Vintertid- Då tar vi tillbaka trädgårdsmöblerna in i ladan. 

*poff*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar