söndag 9 september 2012

Jag har tappat bort mitt träningskort!

Det känns mindre bra, men det borde ju inte vara så svårt att få ett nytt?

Tänker dock på hur det kan ha gått till, sist behövde jag inte dra det, pga gratis vecka, kanske la jag det i skåpet och glömde det där men har för mig jag la det i byxfickan..men kollade igenom byxorna idag..hoppas det ligger i bilen...kanske inte!

Får väll ta o ringa gymmet imorgon och fråga vad man gör?!

Känns inte heller bra+ att jag knappt kan gå, absolut inte springa för har hemskt ont i högerfoten, kanske har jag fått hälsporre? har skitont i typ springrörelse...

fått tid hos dr i slutet av denna månaden, nya tabletter för värken kanske jag får? Nu börjar ju kroppen säga ifrån igen! nu vid kallare väder!

Imorgon jobb igen..endast i 4 dagar sen tar jag långhelg! med massa kuligheter framöver!

*poff*







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar